Pomoc techniczna
2024-05-06
Check Point Collaborative Enterprise Support to najczęściej wybierana opcja wsparcia technicznego. Łączy ona w sobie umiejętności techniczne lokalnych partnerów CCSP, posiadających wysokie umiejętności techniczne w temacie diagnozowania problemów rozwiązań Check Point, z dostępem do inżynierów producenta.
W przypadku wykupionego wsparcia Collaborative Enterprise Support pierwszą linią wsparcia technicznego jest:
- partner CCSP od którego zostało zakupione rozwiązanie Check Point (lista partnerów CCSP dostępna jest tutaj)
- dystrybutor, czyli firma Clico - w przypadku, gdy partner, u którego zostało zakupione rozwiązanie nie znajduje się na liście partnerów ze statusem CCSP
Zgłoszenia serwisowe kierowane do Clico jako pierwszej linii wsparcia należy zakładać w portalu:
Dane do logowania do portalu klient otrzymuje w momencie zakupu produktu. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie ma dostępu do hasła na stronie dostępna jest opcja resetu hasła. W razie problemów z ustaleniem loginu prosimy o kontakt pod adresem:
Klienci z wykupionym wsparciem typu DIRECT zakładają zgłoszenia techniczne bezpośrednio w portalu producenta pod adresem:
Wszystkie pozostałe rodzaje planów suportowych wraz ze szczegółowym opisem dostępne są na stronie: